آواے حَرَم

آموزشهای علمی و تجربیات شخصی در زمینه صدا برداری مذهبی

آواے حَرَم

آموزشهای علمی و تجربیات شخصی در زمینه صدا برداری مذهبی

آواے حَرَم

در این وبلاگ به بیان آموزشها و تجربیات شخصی در زمینه صدا برداری مذهبی می پردازیم ، پدیده ای که در چند سال اخیر ، جلوه های خاصی به خود گرفته است. انشالله این امر ، مورد رضایت پروردگار قرار گیرد . (کپی برداری از مطالب وبلاگ فقط در جهت کاربردهای مذهبی با ذکر صلوات جایز است و در غیر از این کاربرد اشکال شرعی دارد)

بایگانی

ساخت رک برای سیستم صوتی هیئت

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱ ق.ظ

سلام خدمت تمام نوکران بی چون و چرای ابا عبدالله (علیه السلام)


همانطور که در مطلب قبلی اشاره کرده بودم ، قرار بود عکسها و مطالبی در زمینه ساخت رک (Rack) برای هیئاتی که محل مناسبی برای قرار دادن تجهیزاتشان ندارند ، قرار بدیم. عکسهای که در زیر ارائه شده است ، توسط حاج محمد رهبر برای بنده ارسال شده است و انشاالله اگر توضیحات خاصی نیز مد نظرشان است ، برای اینجانب ارسال بفرمایند تا آنها را نیز درج کنیم.

در این رک ها از پروفیل هایی استفاده شده است که در روی آنها سوراخهایی برای نصب تجهیزات وجود دارد. علاوه بر این خود تجهیزات توسط پیچ و مهره به رک متصل شده است.برای استحکام بیشتر رک نیز قسمتهای بالا و پایین رک را می توان توسط همین پروفیل ها به هم اتصال داد تا چهارچوب آن حفظ گردد. البته می توانید زیر مهره یا پیچی که تجهیزات توسط آن به رک متصل می گردد ، از یک واشر پلاستیکی مناسب نیز استفاده کنید تا احیانا خط و خشی روی آن ایجاد نشود.

اگر رک دارای برق ظعیفی است ، می توانید آن را به سیم ارت ساختمان یا لوله فلزی (فقط آب) که به عمق چند متری زمین راه داشته باشید وصل کنید.

 این رک ها در مواقعی که کار پرتابل نباشد و همچنین بودجه نهایی اهمیت داشته باشد ، بسیار گذینه مناسبی هستند. برای دوستانی که به سرعت اینترنت چندان خوبی دسترسی ندارند ، عکسها در ابعاد کوچکتر نیز قرار داده شده است.

دریافت تصویر اول
حجم: 1.47 مگابایت

دریافت تصویر دوم
حجم: 1.09 مگابایت

دریافت تصویر سوم
حجم: 1.34 مگابایت

با تشکر از آقا محمد

التماس دعا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی